Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Aplikovaný marketing - Helena Nízka, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007

121 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Aplikovaný marketing - Helena Nízka, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007
Přečtená
Aplikovaný marketing - Helena Nízka, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007

Aplikovaný marketing
Přečtená

Vstup Slovenska do Európskej únie a globalizačné procesy spôsobili zmeny jednak v ekonomike SR, jednak vo využívaní doterajších marketingových nástrojov v hospodárskej praxi... Číst víc

Nakladatel
Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007
Počet stran
198

Vstup Slovenska do Európskej únie a globalizačné procesy spôsobili zmeny jednak v ekonomike SR, jednak vo využívaní doterajších marketingových nástrojov v hospodárskej praxi podnikov. Číst víc

  • Pevná vazba
  • Výborný stav
  • Slovenština

121 Kč

Skladem
  • Osobní odběr 04. 6.
  • Na vaší adrese 04. 6.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
04. 6.
Partnerské knihkupectví
04. 6.
Odběrní místo PPL
04. 6.
Odběrní místo Zásilkovna
04. 6.
AlzaBox
04. 6.

Doručení na adresu

Kurýr GLS
04. 6.
Kurýr PPL
04. 6.

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024
Aplikovaný marketing - Helena Nízka, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007
121 Kč

Více o knize

Vstup Slovenska do Európskej únie a globalizačné procesy spôsobili zmeny jednak v ekonomike SR, jednak vo využívaní doterajších marketingových nástrojov v hospodárskej praxi podnikov. Vďaka týmto zmenám sa vo väčšine odvetví stalo nevyhnutnosťou využívanie princípov marketingu s cieľom získať konkurenčnú výhodu oproti ostatným účastníkom na trhu. Autorka sa v publikácii podrobne venuje agropotravinárskemu marketingu, marketingu v odevnom priemysle, ekologickému marketingu, marketingu univerzít a vysokých škôl a zážitkovému a event marketingu.

Publikácia je určená nielen študentom, ale aj marketingovým odborníkom z hospodárskej praxe, ktorí môžu uvedené poznatky využiť na získanie výhodnejšej pozície podniku na trhu, nových zákazníkov, ako aj vyšších trhových podielov.
Číst víc
Počet stran
198
Vazba
pevná vazba
Rozměr
151×212 mm
Hmotnost
353 g
Rok vydání
2007
Naše katalogové číslo
1722453
Jazyk
slovenština
Nakladatel
Wolters Kluwer (Iura Edition)
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„A tak se toho vzdáte. Všeho se vzdáte. Už nikdy nebudete chtít znovu milovat, bez ohledu na to, jaká tvář lásky se vám ukáže. Protože žádná nestojí za to, abyste ještě někdy spatřili její odvrácenou tvář.“

Odvrácená tvář lásky - Colleen Hoover, 2020
Odvrácená tvář lásky
Colleen Hoover