30 vteřin
Přečtená
Příběhy z reklamního podsvětí
- Nakladatel
- Nakladatelství Lidové noviny, 2010
- 200 stran
- 3-4 hodiny čtení
Délka reklamního spotu je nejčastěji pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na samotné reklamní tvůrce. Kdo od této knihy očekává naleštěné reklamní obrázky, bude pravděpodobně Číst víc
- Pevná vazba
- Mírně opotřebovaná
- Čeština
72 Kč
- Osobní odběr 06. 6.
- Na vaší adrese 06. 6.
Osobní odběr
Doručení na adresu
Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!
Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.
Vyzkoušet KnihovrátekProč nakupovat na Martinus.cz?
- Doprava zdarma od 999 Kč
- Více než 5 000 výdejních míst
- Záložky ke každému nákupu