Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Advertising Now! TV Commercials - Julius Wiedemann, Taschen, 2009

822 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Advertising Now! TV Commercials - Julius Wiedemann, Taschen, 2009
Advertising Now! TV Commercials - Julius Wiedemann, Taschen, 2009

Advertising Now! TV Commercials

Though most of us change the channel or make a trip to the bathroom during commercial breaks, there are actually ads out there that are more like thought-provoking short films... Číst víc

Nakladatel
Taschen, 2009
Počet stran
384

Though most of us change the channel or make a trip to the bathroom during commercial breaks, there are actually ads out there that are more like thought-provoking short films than the pushy, one-dimensional, in-your-face ads we know and hate... Číst víc

  • Flexi vazba
  • Angličtina, francouzština, němčina

822 Kč

Skladem 1 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

AHA! Rodičovství - Praktický průvodce - Laura Markham, Mladá fronta, 2024
Advertising Now! TV Commercials - Julius Wiedemann, Taschen, 2009
822 Kč

Více o knize

Though most of us change the channel or make a trip to the bathroom during commercial breaks, there are actually ads out there that are more like thought-provoking short films than the pushy, one-dimensional, in-your-face ads we know and hate. Whether it's an ad for the latest Nike sneaker or to raise awareness about the hazards of speeding, a commercial has lot to communicate in under a minute, and it takes the sharpest creative minds to figure out how to execute ads that are entertaining and even eye opening while getting the message across. This guide rounds up the best commercials of recent years. Chapters are organized by subject, such as socio-political, food and beverage, cars, technology, and media, and individual entries include screenshots, art director briefings, pre-production material (such as sketches and storyboards), and a fact sheet listing technical details. This book is a must-have not only for creative professionals, but also for anyone who's interested in inventive commercials and what goes into making them. All ads featured in the book are on the included DVD.
Číst víc
Příloha
DVD
Počet stran
384
Vazba
flexi
Rozměr
196×249 mm
Hmotnost
1604 g
ISBN
9783822840290
Rok vydání
2009
Naše katalogové číslo
71036
Jazyk
angličtina, francouzština, němčina
Nakladatel
Taschen
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Buď požehnáno počasí, neboť je společnou věcí lidí, kteří si nemají co říci.“

Povětroň - Karel Čapek, 2017
Povětroň
Karel Čapek