Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Marketing: An Introduction - Philip Kotler, Gary Armstrong, Pearson, 2006

2 346 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Marketing: An Introduction - Philip Kotler, Gary Armstrong, Pearson, 2006
Marketing: An Introduction - Philip Kotler, Gary Armstrong, Pearson, 2006

Marketing: An Introduction

8/E

Marketing introduces leading marketing thinking on how customer value is the driving force behind every marketing strategy... Číst víc

Nakladatel
Pearson, 2006
Počet stran
522

Marketing introduces leading marketing thinking on how customer value is the driving force behind every marketing strategy... Číst víc

  • Kniha
  • Angličtina
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Další knižní vydání
Marketing: An Introduction - Gary Armstrong, Philip Kotler, Pearson, 2010
Kniha
Angličtina, 2010
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024

Více o knize

Marketing introduces leading marketing thinking on how customer value is the driving force behind every marketing strategy.

Contents
PART I: Defining Marketing and the Marketing Process
Chapter 1. Marketing: Managing Profitable Customer Relationships
Chapter 2. Company and Marketing Strategy: Partnering to Build Customer Relationships PART II: Understanding the Marketplace of Consumers
Chapter 3. The Marketing Environment
Chapter 4. Managing Marketing Information
Chapter 5. Consumer and Business Buyer Behavior
PART III: Designing a Customer-Driven Marketing Strategy and Marketing Mix
Chapter 6. Segmentation, Targeting, and Positioning: Building the Right Relationships with the Right Customers
Chapter 7. Product, Services, and Branding Strategy
Chapter 8. New-Product Development and Product Life-Cycle Strategies
Chapter 9. Pricing: Understanding and Capturing Customer Value
Chapter 10. Marketing Channels and Supply Chain Management
Chapter 11. Retailing and Wholesaling
Chapter 12. Communicating Customer Value: Advertising, Sales Promotion, and Public Relations
Chapter 13. Communicating Customer Value: Personal Selling and Direct Marketing
PART IV: Extending Marketing
Chapter 14. Marketing in the Digital Age
Chapter 15. The Global Marketplace
Chapter 16. Marketing Ethics and Social Responsibility
For the Principles of Marketing course.
Marketing introduces leading marketing thinking on how customer value is the driving force behind every marketing strategy.
Číst víc
Počet stran
522
Rozměr
215×275 mm
Hmotnost
1329 g
ISBN
9780131865914
Rok vydání
2006
Naše katalogové číslo
69570
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Pearson
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Autori

Číst víc

„Lidé jsou přesvědčení, že manželství končí, když se láska vytratí. Když zloba nahradí štěstí. Když pohrdání nahradí rozkoš. Jenže Graham a já se na sebe nezlobíme. Jen prostě nejsme ti samí lidé, kterými jsme bývali.“

To nejlepší v nás - Colleen Hoover, 2019
To nejlepší v nás
Colleen Hoover