Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Úplné Znění - 1145 Spotřební daně 2016, Sagit, 2016

109 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Úplné Znění - 1145 Spotřební daně 2016, Sagit, 2016
Úplné Znění - 1145 Spotřební daně 2016, Sagit, 2016

Úplné Znění - 1145 Spotřební daně 2016

    Nová publikace je především reakcí na velké změny v zákoně o spotřebních daních od července 2016. Dále byl také změněn zákon o lihu, zákon o povinném značení lihu a dvě... Číst víc

    Nakladatel
    Sagit, 2016
    Počet stran
    240

    Nová publikace je především reakcí na velké změny v zákoně o spotřebních daních od července 2016. Dále byl také změněn zákon o lihu, zákon o povinném značení lihu a dvě prováděcí vyhlášky (mj. vyhláška o způsobu výpočtu... Číst víc

    • Brožovaná vazba
    • Čeština
    Vyprodané

    Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

    Potřebujete poradit knihu?

    Zeptejte se online knihkupce!

    Proč nakupovat na Martinus.cz?

    • Doprava zdarma od 999 Kč
    • Více než 5 000 výdejních míst
    • Záložky ke každému nákupu

    Naši skřítci doporučují

    Víte, co mají známé osobnosti v knihovně?

    Více o knize

    Nová publikace je především reakcí na velké změny v zákoně o spotřebních daních od července 2016. Dále byl také změněn zákon o lihu, zákon o povinném značení lihu a dvě prováděcí vyhlášky (mj. vyhláška o způsobu výpočtu nároku na vrácení daně z minerálních olejů v zemědělské prvovýrobě). Publikace obsahuje další prováděcí předpisy k zákonu o spotřebních daních a zákony upravující daň ze zemního plynu, daň z pevných paliv a daň z elektřiny. Celkem 17 předpisů v aktuálním znění; všechny změny jsou zvýrazněny tučným písmem.
    Číst víc

    Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

    Nahlásit chybu

    Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

    Hodnocení

    Jak se líbila kniha vám?

    „A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “