Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

635 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Audiokniha
Jak sestavit marketingový plán - John Westwood, Audio Digest, 2001
Audiokniha
Audiokniha
Jak sestavit marketingový plán - John Westwood, Audio Digest, 2001
Audiokniha

Jak sestavit marketingový plán
Audiokniha

Úspěšný marketing znamená mít správný produkt na správném místě v pravýčas a jistotu,že zákazník je o produktu informován. Termín marketingové plánování popisuje metody použití... Číst víc

5,0 2 hodnocení
Nakladatel
Audio Digest, 2001

Úspěšný marketing znamená mít správný produkt na správném místě v pravýčas a jistotu,že zákazník je o produktu informován. Termín marketingové plánování popisuje metody použití marketingových zdrojů za účelem dosažení marketingových cílů. Číst víc

  • MP3 na CD
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude audiokniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Jak sestavit marketingový plán - John Westwood, Audio Digest, 2001
Audiokniha
635 Kč

Více o audioknize

Tento titul je audiokniha nahraná na kazetu. Jej súčasťou NIE JE klasická kniha.

Úspěšný marketing znamená mít správný produkt na správném místě v pravýčas a jistotu, že zákazník je o produktu informován. Termín marketingové plánování popisuje metody použití marketingových zdrojů za účelem dosažení marketingových cílů. Poslechem tohoto audioprogramu získáte základní informace a naučíte se metody, které vám umožní připravit a sestavit vlastní marketingový plán. Je strukturován tak, aby vás provedl procesem marketingového plánování. Pouhým poslechem si osvojíte následující témata: Úvod: Co je to marketingové plánování?... Etapy v přípravě marketingového plánu... Analýza situace - marketingový audit: Marketingové prostředí - marketingový výzkum... Co je segmentace trhu?... Jak předkládat čísla... SWOT analýza... Cíle, strategie a akční plány: Co je marketingový cíl?... Výrobkové portfolio... Vztah růstu trhu a tržního podílu... Co je marketingová strategie?... Akční plány... Distribuce, podpora prodeje a rozpočty: Plán distribuce... Plán propagace a podpory prodeje... Náklady a rozpočty... Sestavení plánu: Úvod... Shrnutí plánu... Situační analýza... Marketingové cíle... Strategie marketingu... Harmonogram "co, kde, jak"... Podpora prodeje... Rozpočty a účet zisků a ztrát... Postupy při kontrole a aktualizaci... Prezentace, sledování a úpravy plánu.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

2 hodnocení

2
0
0
0
0

Jak se líbila audiokniha vám?

Čtenářské recenze

Andrej Caban
Neověřený nákup
2.10.2006
KAZETA ????
kebyze je to v 1989-1992 roku tak to pochopim... Dnes by som ocakaval CD, pripadne DVD aj s nejakymi video ukazkami.... aj ked neviem coho pri marketingovom plane ;) Číst víc
kikili
Neověřený nákup
19.6.2006
kazety???
a na LP to nemáte? Škoda, na CD by som to aj vzal, alebo v tlačenej verzii, ale na kazete?! Číst víc
Michal Krchnavy
Ověřený zákazník
9.2.2006
Názor čitateľa
Bolo by celkom fajn keby sa tieto knihy dodavali z CD, a nie kazetami.
Clovek by si potom aj objednal. Skoda
MK
Číst víc

„Stačí dobré srdce, a budeš krásný, kdybys měl tvář třeba jako uhel černou. Zlé srdce zohyzdí sebekrásnější obličej ještě víc, než kdyby byl od přírody nehezký.“

Na Větrné hůrce - Emily Brontë, 2018
Na Větrné hůrce
Emily Brontë