Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Sladká jak krev - Petra Neomillnerová, Triton, 2007

199 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Sladká jak krev - Petra Neomillnerová, Triton, 2007
Sladká jak krev - Petra Neomillnerová, Triton, 2007

Sladká jak krev

Praha je přívětivé město, pro „našince“ určitě, a upírka Tina Salo to oceňuje. Když se na ulicích začnou povalovat vykrvené mrtvoly bezdomovců, je třeba udělat pořádek ve... Číst víc

4,6 11 hodnocení
Nakladatel
Triton, 2007
234 stran
3-4 hodiny čtení

Praha je přívětivé město, pro „našince“ určitě, a upírka Tina Salo to oceňuje. Když se na ulicích začnou povalovat vykrvené mrtvoly bezdomovců, je třeba udělat pořádek ve vlastních řadách, aby mohl poklidný upíří život v matce měst pokračovat... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Další knižní vydání
Sladká jak krev - Petra Neomillnerová, Brokilon, 2011
Brožovaná vazba
Čeština, 2011
Do 2 – 3 dnů

200 Kč

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Na ledě - Hannah Grace, Ikar CZ, 2024

Více o knize

Praha je přívětivé město, pro „našince“ určitě, a upírka Tina Salo to oceňuje. Když se na ulicích začnou povalovat vykrvené mrtvoly bezdomovců, je třeba udělat pořádek ve vlastních řadách, aby mohl poklidný upíří život v matce měst pokračovat.
Číst víc
Počet stran
234
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
125×200 mm
Hmotnost
253 g
ISBN
8073870669
Rok vydání
2007
Naše katalogové číslo
42815
Jazyk
čeština
Původ
Česko
Nakladatel
Triton
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,6 / 5

11 hodnocení

7
4
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Triton

Číst víc

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “