Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Avedon Advertising - Richard Avedon, Harry Abrams, 2019

2 717 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Avedon Advertising - Richard Avedon, Harry Abrams, 2019
Avedon Advertising - Richard Avedon, Harry Abrams, 2019

Avedon Advertising

The first survey of Richard Avedon’s influential advertising work. Richard Avedon was one of the most sought-after and influential advertising photographers in America from the... Číst víc

Nakladatel
Harry Abrams, 2019
Počet stran
336

The first survey of Richard Avedon’s influential advertising work. Richard Avedon was one of the most sought-after and influential advertising photographers in America from the 1940s to the beginning of the 21st century, ... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

2 717 Kč

Skladem 1 ks
  • Osobní odběr zítra
  • Na vaší adrese zítra

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
Zítra (objednejte do 17:00)
Partnerské knihkupectví
Zítra (objednejte do 13:00)
Odběrní místo PPL
Zítra (objednejte do 17:00)
Odběrní místo Zásilkovna
Zítra (objednejte do 13:00)
AlzaBox
Zítra (objednejte do 13:00)

Doručení na adresu

Kurýr GLS
Zítra (objednejte do 13:00)
Kurýr PPL
Zítra (objednejte do 17:00)

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Avedon Advertising - Richard Avedon, Harry Abrams, 2019
2 717 Kč

Více o knize

The first survey of Richard Avedon’s influential advertising work. Richard Avedon was one of the most sought-after and influential advertising photographers in America from the 1940s to the beginning of the 21st century, creating work that exemplified Madison Avenue at the height of its influence in world culture. Working with a talented cadre of models, copy writers, and art directors, Avedon made images that enticed consumers to embrace the new, especially in the areas of fashion and beauty, with campaigns for Revlon, Chanel, Calvin Klein, Dior, and Versace, among many others. Avedon Advertising tells this story, reproducing memorable ads that range from the buoyant 1940s and 1950s, when post-war prosperity opened up new experiences to consumers; through the explosive ’60s; and into the era defined by celebrity culture and global brand awareness.
Číst víc
Počet stran
336
Vazba
pevná vazba
Rozměr
240×350 mm
Hmotnost
2970 g
ISBN
9781419733383
Rok vydání
2019
Naše katalogové číslo
668171
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Harry Abrams
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, zůstává očím neviditelné.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry