Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Vlivy ekonomické krize na změnu chování management hotelových a gastronomických zařízení - Marek Merhaut, Wolters Kluwer ČR, 2013

316 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Vlivy ekonomické krize na změnu chování management hotelových a gastronomických zařízení - Marek Merhaut, Wolters Kluwer ČR, 2013
Vlivy ekonomické krize na změnu chování management hotelových a gastronomických zařízení - Marek Merhaut, Wolters Kluwer ČR, 2013

Vlivy ekonomické krize na změnu chování management hotelových a gastronomických zařízení

Odborná monografie se zabývá managementem hotelových a gastronomických zařízení. Novost přístupu autora k tématu spočívá v tom, že má zájem postihnout dopad ekonomické krize... Číst víc

Nakladatel
Wolters Kluwer ČR, 2013
Počet stran
152

Odborná monografie se zabývá managementem hotelových a gastronomických zařízení. Novost přístupu autora k tématu spočívá v tom, že má zájem postihnout dopad ekonomické krize právě na oblast hotelnictví a jeho managementu. Kniha je... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Spalující bůh - R.F. Kuang, Host, 2024

Více o knize

Odborná monografie se zabývá managementem hotelových a gastronomických zařízení. Novost přístupu autora k tématu spočívá v tom, že má zájem postihnout dopad ekonomické krize právě na oblast hotelnictví a jeho managementu. Kniha je včetně úvodu a seznamu literatury rozdělená do 28 částí. Začíná připomenutím počátků ekonomické krize. Pokračuje tématem etiky a etického kodexu ke krizovému managementu, strategickému řízení a kulturní diverzitě. Monografie obsahuje výsledky empirického šetření (analýza 11 empirických výzkumů a šetření, které se specializují na danou problematiku managementu a ekonomiky hotelového a gastronomického průmyslu) zaměřeného na uplatňování etiky v hotelových řetězcích jako součásti kultury cestovního ruchu. Všechny celky reflektují svým způsobem hypotézu, že vlivy ekonomické krize hrají podstatnou, a v dosti případech negativní roli na změnu chování managementu hotelových a restauračních zařízení. Témata jsou doplněná grafy a tabulkami.

Autor konstatuje, že manažeři dnešních organizací se musí rozhodnout, jak účelně reagovat na změnu podmínek v soudobé hospodářské krizi. Podstatou odpovědnosti představitelů vrcholového managementu dnešních organizací je prosadit zásadní změnu podnikatelského chování jimi vedených organizací, logicky provázaných a přirozených kroků. Klade důraz na proaktivní jednání při krizovém řízení firmy.
Číst víc
Počet stran
152
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
145×205 mm
Hmotnost
200 g
ISBN
9788074783654
Rok vydání
2013
Naše katalogové číslo
635073
Jazyk
čeština
Nakladatel
Wolters Kluwer ČR
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “